Skip to content

Monika a poskytované služby Tréning komunikačních dovedností

Principy úspěšného telefonování/obchodování a komunikační dovednosti

Přejete si zaškolit Vaše kolegy, členy obchodního týmu a zaměstnance v oblasti telefonování, obchodních a komunikačních dovedností s telemarketingem spojených?

V dnešní době se korporátní a obchodní svět neobejde bez kvalitních pracovníků, kteří excelentně ovládají tyto dovednosti. Telemarketing/Telesales i navzdory všem digitálním a on-line formám obchodování je a dlouhodobě stále bude jednou z klíčových dovedností napříč profesemi, důležitým pilířem všech úspěšných obchodníků a jeden z atraktivních kanálů marketingu/obchodování v korporacích a podnikání lokálně i globálně po celém světě.

Získejte proto náskok a konkurenční výhodu týmu a firmy „a učiňte své kolegy, zaměstnance mistry telefonování“ a zvyšte tak zisky.

 

Na tomto semináři se:

  • Dozvíte informace, náměty a dovednosti, které se běžně nikde ve škole a mnohdy v praxi neučí
  • Osvojíte si znalosti jak funguje trh a lidé při telefonování
  • Získáte dovednost jak se mentálně naladit před telefonováním a jak nastavit svoji mysl na úspěch a zbavit se strachu a obav z telefonování jednou pro vždy
  • Poznáte důležitost cíle hovoru, osobního cíle a prostředí pro telefonování
  • Zjistíte proč a jak moc je důležité naučit se pracovat se svými myšlenkami, jazykem a slovy, svoji fyziologií, intonací, modulací a tempem hlasu, jak moc důležitá je přirozenost a energičnost v telefonu, jaký zásadní vliv mají tyto prvky na průběh hovoru a jak to trénovat
  • Naučíte se fáze obchodního cyklu a pochopíte, že „tygr zabíjí až 7. pokusem, prvním jen výjimečně“
  • Pochopíte, že slovo NE je součástí obchodního cyklu, že slyšet slovo NE je denní realitou, že každým NE jste tak blíže k ANO a posouvá vás to blíže k vašim cílům (každé Ne je začátkem ANO)
  • Dozvíte se o unikátním „Pizza systému“, o kterém drtivá většina lidí a korporací neví, jejím aplikováním, tak získáte náskok před ostatními
  • Poznáte důležitost tvorby a práce s call scripty a s námitkami, jak je použít v praxi a jak se na základě nich zlepšovat každým dnem aneb „jak trénink dělá mistra“
  • Naučíte se „jak vytancovat z řad řadového prodavače a stát se koučem hovoru“ a jak navázat „raport“
  • Naučíte se fígle a rituály spojené s telefonováním
  • Naučíte se jak pracovat a vyrovnávat se i s těmi nejdrsnějšími odmítnutími, protivními lidmi tak, abyste si výsledek nebrali osobně, hravě se zasmáli a ještě více se zapálili do dalších hovorů –  praktickým příkladem si ukážeme a vytvoříme kotvu pomocí technik NLP a vizualizací si celý systém přenastavíme
  • Zbouráte paradigma, že telefonování je pro mnohé z vás „strašákem a otravováním“, místo toho  dojdete k novému poznání, že telefonování se pro vás stane „vzrušujícím a dobrodružným zážitkem plné zábavy, humoru a příležitostí“

 

Pro koho je školení primárně určeno?

jednotlivcům, korporacím, živnostníkům a podnikatelům, speciálně pro tyto profese:

  • Pracovníky call centra
  • Obchodníky
  • Živnostníky a drobné podnikatele
  • Networkery
  • Recepční, asistentky, asistentky Top managementu, Office managery
  • Personalisty zabývající se recruitmentem

 

Formy školení:

  • Individuální (1 osoba)
  • Skupinová (více osob, skupina, tým)

 

„Úspěch v telefonování a v obchodě je z 80 % založen na psychologii a z 20 % na mechanice“. Anthony Robbins

 

Miroslav Princ zná tajemství správného obchodního telefonátu

error: Obsah je chráněn!