Monika a poskytované služby Efektivní time management
Plánování času, jeho organizování a stanovování priorit je dnes nezbytnou dovedností
Přejete si mít efektivnější, produktivnější, výkonnější zaměstnance, kolegy v týmu? Máte své zaměstnance pod návalem úkolů ve stresu a chcete to změnit? Přejete si osvojit nové dovednosti a techniky v souvislosti s řízením času a důležitými cíli ve Vaší firmě? Jaký je rozdíl mezi lidmi, kteří jsou schopni zrealizovat vše, na co pomyslí a lidmi, kteří si stěžují a jsou vláčeni okolnostmi?
Žijeme v dramaticky rychlé informační době plné moderních digitálních technologií a tlaku na efektivitu, produktivitu a výkon každého z nás. Jsme doslova každou minutu zahlceni informacemi a úkoly, které jsou na nás kladeny. Každý z nás má 24 hodin denně. Zásadní roli hraje dnes to, jak s tímto časem naloží. Čas je jednou z nejdůležitějších komodit a hodnot, které máme k dispozici. Měli-li bychom s ním nakládat efektivně.
Plánování času, jeho organizování a stanovování priorit je dnes nezbytnou dovedností zaměstnanců v korporacích, živnostníků i drobných a středních podnikatelů.
Na tomto kurzu poznáte, osvojíte si a naučíte se:
jak důležitá je síla rozhodnutí v našem život
Jaký je rozdíl mezi lidmi, kteří jsou schopni zrealizovat vše, na co pomyslí a lidmi, kteří si stěžují a jsou vláčeni okolnostmi
plánování
proč a jak důležitá je schopnost plánovat čas a činnosti
jak využívat papírový diář a moderní technologie k plánování – krátkodobému i dlouhodobému a jak je důležité si vše zapisovat
jak vytvořit do list a jeho odškrtávání a hodnocení
organizování a stanovování priorit
naučíte se stanovit priority pomocí metody ABCD
akce
co je prokrastinace a jak jí předcházet
dozvíte se a naučíte se proč a jak jsou důležité cíle, entusiasmus a zapálení pro akci
dozvíte se různé fígle, pomůcky, doporučení a techniky aneb „snězte tu žábu“ a „pracujte s maximálním výkonem“
nabouráte paradigma „multitaskingu“ u některých činností a profesí, místo toho si osvojíte dovednost pracovat na 1 klíčovém úkolu – poznáte jak velký vliv a důležitost má „focus“ – zaměření a koncentrace na 1 danou činnost od začátku do konce
dozvíte se více o tom, jak přestat rozptylovat a o stavu „flow“
jak klíčové je naučit se pracovat s informacemi, oddělovat „zrno od plev, podstatné od nepodstatného“
dozvíte se jak velký vliv má prostředí a pracovní prostor na náš výkon – osvojíte si základy feng shui
dozvíte se více o metodě TRAFT
proč a jak je důležitá kontrola našich činností a sledování výsledků a jak použít tyto výstupy ke zlepšování a vyšší efektivitě
tipy a triky, jak pracovat v reálném čase tak, abyste byli co nejproduktivnější
zjistíte, jak delegování a slučování aktivit výrazně
poznáte přes praktická cvičení „jak je možné přestat spěchat a začít stíhat“, jak je důležité umět vědomě pracovat s dechem, relaxačními technikami, emocemi, pocity a myslí tak, abyste se „stali pánem jakékoli situace a svého času“
Komu je školení určeno?
korporacím, živnostníkům a podnikatelům, speciálně pro tyto profese:
manažery
asistentky Top managementu, office managery
obchodníky
živnostníky a drobné podnikatele
networkery
personalisty
Formy kurzu:
privátní, individuální
skupinová
„Nestačí znát, musí se použít. Nestačí chtít, musí se činit“. J. W. Goethe
„Všechny znalosti Vám jsou k ničemu bez akce. Bez akce je vše marné, je to jako by byl člověk mrtev.“