Získejte e-book ZDARMA
21 Business development strategií
pro zvýšení počtu klientů a zisku
Průvodce a návod obsahující 21+ strategií rozvoje obchodu, marketingu a podnikání.
Po přečtení e-booku:
Bonusem získáte AI NOVINKY (umělé inteligence) a příklady využití v obchodní a marketingové praxi.
E-book je určen pro obchodníky (role Business Development, Sales, Account Manager, Key Account Managery, MLM), obchodní ředitele, markeťáky, marketingové ředitele, obchodní a marketingové firemní týmy, podnikatele, CEO, jednatele, start-upy či obchodníky MLM
Blog Přečtěte si mé blogové články
Business development strategie pro zvýšení prodeje a zisku
Každý má něco, co může prodat. Ať už se jedná o službu, produkt nebo cennou informaci. Dlouhodobý úspěch v obchodě a podnikání však zaručí růst prodeje této služby, produktu skrze správné klienty, kteří produkt koupí. Pokud bude nakupovat opakovaně a stane se z něj věrný klient. V ideálním případě klient na celý život. Nemůžete jen […]
Jak se zamilovat do telefonování – návod nejen pro obchodníky
Telefonování je jednou z nejnáročnějších dovedností profese obchodníka. Hodně často se setkávám s tím, že mnoho obchodníků bere telefonování v akvizičním procesu jako nutné zlo, odkládá ho, vyhýbá se mu a nebaví je. Lidé všeobecně neradi telefonují. Pro mnoho lidí je telefonování přímo strašákem. Bojí se, když mají zvednout telefon, vytočit číslo a s někým mluvit. Na druhou stranu, telefon […]
Moderní sales generace 4.0, aneb jak se mění role obchodníka?
V posledních několika letech byl zaznamenán obrovský nárůst moderních technologií. Díky Mooruvu zákonu se zdvojnásobuje počet informací každé dva roky. Technologický boom se silně začíná promítat i do podnikání. V budoucích 20 letech mnoho profesí zanikne, ale díky technologiím vzniknou nové profese, o kterých nyní nemáme ani tušení. Klíčový bude v jakémkoliv podnikání sales. Již dnes se výrazně […]
Proč je CONTENT „král“ aneb jak rozvíjet on-line marketing
Za posledních několik let se výrazně změnil svět obchodu. Přesouvá se i do on-line světa. Kombinace inbound a outbound salesu a marketingu je z hlediska business developmentu nevyhnutelná. Obsahový (content) marketing a on-line marketing tudíž nabývá stále větší důležitosti ve funnelu cesty zákazníka (customer journey). Je proto potřeba být vidět jak v off-line, tak v on-line světě. Jít tomu […]