Telefonování
Telefonování
Budu váš partner a provedu vás obchodní disciplínou telefonování pro váš firemní či osobní úspěch.
Díky konzultaci získáte kompletní návod pro úspěšné telefonování. Díky tomu zvýšíte produktivitu, efektivitu pro generování leadů a obchodu, nových zákazníků, crossell a upsell aktivity, call centra, kontaktní centra, zákaznický servis a zákaznické zkušenosti (CX).
Jak konzultace probíhá a co bude jejím obsahem
V první fázi dostanete 30 minutovou konzultaci zdarma
V další fázi placené konzultace – zrealizuji na míru dle vašich potřeb
Pomohu vám s okruhy:
- zreviduji či vytvořím call script pro akvizici produktů, služeb pro obchodníka či obchodní tým, výzkum a monitoring trhu
- ukážu vám, jak vytvořit atraktivní call script – pro představení firmy, produktů a služeb dle Pizza konceptu
- ukážu vám, jak vést akviziční hovor, trénink a analýza simulačního hovoru pro obchodníky či obchodní tým, call centrum, doporučení pro zlepšení (např. struktura, obsah, nastavení, jazyk a slova, fyziologie, intonace, modulace a tempo hlasu)
- obchodní techniky vedení hovoru se zaměřením na BANT, SPIN aj., obchodní proces a telefonování
- jak pracovat s námitkami a odmítnutími, jak jim předcházet a jak se s nimi vyrovnat, poznáte fígle a rituály spojené s telefonováním, pochopíte, že každé NE je začátek ANO
- mentální příprava, techniky a mentální odolnost pro obchodníky, obchodní týmy, call centra
- telefonování – nástroj pro akvizice, cold cally, inbound a outbound sales, zjišťování informací a potřeb zákazníků (prospektování), crossell, upsell aktivity, zákaznický servis, Customer Experience (CX)
- jak vystoupit z řady, navázat raport, zásady úspěšného kvalifikování leadů a prospectingu
- psychologie prodeje a fungování lidí
- navrhnu komunikační strategii pro chatbota či váš Omnichannel
- Získejte náskok a konkurenční výhodu týmu a firmy „a učiňte své kolegy, zaměstnance mistry telefonování“ a zvyšte tak zisky. Dozvíte informace, náměty a dovednosti, které se běžně v praxi neučí
Výhody a přínosy konzultace a spolupráce
- Budete mít rychlý a okamžitý přehled – Konzultací získáte rychlý a okamžitý přehled o vhodných aktivitách, které jsou v akvizičním telefonování dlouhodobě efektivní a úspěšné.
- Ušetříte čas – Nemusíte trávit svůj čas objevováním již objeveného.
- Snadno a rychle začnete vyvíjet strategické aktivity k dosažení obchodních cílů. Poroste efektivita, zodpovědnost a výkon vašich zaměstnanců a celé firmy. Zjednodušíte vašim zaměstnancům práci.
- Snížíte náklady – Automatizací, AI a chytrými technologiemi a strategickými postupy snížíte náklady na rutinní administrativu a manuálně vykonávaných pravidelně se opakujících činností.
- Zvýšíte produktivitu a efektivitu. Poroste Díky moderním technologickým nástrojům, automatizace a AI poroste vaše efektivita, zodpovědnost, výkon (produktivita) obchodníků, obchodního týmu, call centra (kontaktního centra.
- Zvýšíte konkurenceschopnost. Díky umění telefonovat zvýšíte svoji schopnost získávat zákazníky, zvýšíte zisky. Díky efektivním aktivitám budete lokálně i globálně konkurenceschopnější.
Konzultace je určená pro:
- podnikatele a freelancery, start-upy, malé, střední a velké firmy, MLM, síťový marketing
- obchodníky, sales specialisty, AM, KAM, Business Development, obchodní ředitele a týmy, markeťáky, marketingové ředitele, kontaktní centra, call centra, zákaznický servis, MLM, síťové marketing, recruitery a hiring managery, CEO, jednatele, managing directory, podnikatele a freelancery, jednotlivce, kteří se chtějí naučit telefonovat
V praxi
10 let
Praxe v oborech B2B obchodu, marketingu, IT
10.000+
Telefonních hovorů či on-line schůzek
100ky
Domluvených schůzek, odborných konzultací
Reference Přečtěte si reference - co o mne říkají zaměstnavatelé, obchodní partneři, zákazníci
E-booky STÁHNĚTE SI A PŘEČTĚTE E-BOOKY
Blog Přečtěte si mé blogové články
Business development strategie pro zvýšení prodeje a zisku
Každý má něco, co může prodat. Ať už se jedná o službu, produkt nebo cennou informaci. Dlouhodobý úspěch v obchodě a podnikání však zaručí růst prodeje této služby, produktu skrze správné klienty, kteří produkt koupí. Pokud bude nakupovat opakovaně a stane se z něj věrný klient. V ideálním případě klient na celý život. Nemůžete jen […]
Jak se zamilovat do telefonování – návod nejen pro obchodníky
Telefonování je jednou z nejnáročnějších dovedností profese obchodníka. Hodně často se setkávám s tím, že mnoho obchodníků bere telefonování v akvizičním procesu jako nutné zlo, odkládá ho, vyhýbá se mu a nebaví je. Lidé všeobecně neradi telefonují. Pro mnoho lidí je telefonování přímo strašákem. Bojí se, když mají zvednout telefon, vytočit číslo a s někým mluvit. Na druhou stranu, telefon […]
HR trendy 2023
Rozvoj světa technologií má výrazný dopad do jednotlivých oborů a segmentů včetně HR, na které se v tomto článku zaměříme. Personalisté si uvědomují a na vlastní kůži prožívají, že to, co platilo v personalistice před 10, 15 lety, je v současnosti u mnohých personálních agend pasé. Technologie zásadním způsobem mění, JAK se budou jednotlivé HR oblasti zpracovávat. Digitalizace, automatizace a robotizace umožní personalistům zbavit se […]
Moderní sales generace 4.0, aneb jak se mění role obchodníka?
V posledních několika letech byl zaznamenán obrovský nárůst moderních technologií. Díky Mooruvu zákonu se zdvojnásobuje počet informací každé dva roky. Technologický boom se silně začíná promítat i do podnikání. V budoucích 20 letech mnoho profesí zanikne, ale díky technologiím vzniknou nové profese, o kterých nyní nemáme ani tušení. Klíčový bude v jakémkoliv podnikání sales. Již dnes se výrazně […]
Hledáte konzultanta, který vám pomůže ve vaší firmě a byznysu? Chcete zjistit více? Chcete konzultaci?
Spojte se se mnou! Zavolejte mi. Nebo napište. Co nejdříve se Vám ozvu.