Skip to content

Telefonování

telefonování 6

Telefonování

Budu váš partner a provedu vás obchodní disciplínou telefonování pro váš firemní či osobní úspěch.

Díky konzultaci získáte kompletní návod pro úspěšné telefonování. Díky tomu zvýšíte produktivitu, efektivitu pro generování leadů a obchodu, nových zákazníků, crossell a upsell aktivity, call centra, kontaktní centra, zákaznický servis a zákaznické zkušenosti (CX).

Jak konzultace probíhá a co bude jejím obsahem  

1.

V první fázi dostanete 30 minutovou konzultaci zdarma

V úvodní fázi zjistíme, popíšeme a zmapujeme vaši současnou situaci, účel a cíle, kterých chcete v obchodu a telefonování dosáhnout, povíme si více o vašich potřebách a požadavcích 
Identifikujeme konkrétní účel, cíle telefonování a okruhy konzultace 
Identifikujeme úskalí, rizika, mezery
Vymezíme a určíme okruhy konzultace a potenciální spolupráce

2. + 3.

V další fázi placené konzultace  – zrealizuji na míru dle vašich potřeb

Pomohu vám s okruhy:

  • zreviduji či vytvořím call script pro akvizici produktů, služeb pro obchodníka či obchodní tým, výzkum a monitoring trhu
  • ukážu vám, jak vytvořit atraktivní call script – pro představení firmy, produktů a služeb dle Pizza konceptu
  • ukážu vám, jak vést akviziční hovor, trénink a analýza simulačního hovoru pro obchodníky či obchodní tým, call centrum, doporučení pro zlepšení (např. struktura, obsah, nastavení, jazyk a slova, fyziologie, intonace, modulace a tempo hlasu) 
  • obchodní techniky vedení hovoru se zaměřením na BANT, SPIN aj., obchodní proces a telefonování
  • jak pracovat s námitkami a odmítnutími, jak jim předcházet a jak se s nimi vyrovnat, poznáte fígle a rituály spojené s telefonováním, pochopíte, že každé NE je začátek ANO 
  • mentální příprava, techniky a mentální odolnost pro obchodníky, obchodní týmy, call centra 
  • telefonování – nástroj pro akvizice, cold cally, inbound a outbound sales, zjišťování informací a potřeb zákazníků (prospektování), crossell, upsell aktivityzákaznický servis,  Customer Experience (CX)
  •  jak vystoupit z řady, navázat raport, zásady úspěšného kvalifikování leadů a prospectingu 
  • psychologie prodeje a fungování lidí
  • navrhnu komunikační strategii pro chatbota či váš Omnichannel
  • Získejte náskok a konkurenční výhodu týmu a firmy „a učiňte své kolegy, zaměstnance mistry telefonování“ a zvyšte tak zisky. Dozvíte informace, náměty a dovednosti, které se běžně v praxi neučí
Rostya Gordon-Smith čeří vodu ve společnosti
Telefonování

  Výhody a přínosy konzultace a spolupráce

  • Budete mít rychlý a okamžitý přehled Konzultací získáte rychlý a okamžitý přehled o vhodných aktivitách, které jsou v akvizičním telefonování dlouhodobě efektivní a úspěšné.
  • Ušetříte čas Nemusíte trávit svůj čas objevováním již objeveného.           
  • Snadno a rychle  začnete vyvíjet strategické aktivity k dosažení obchodních cílů. Poroste efektivita, zodpovědnost a výkon vašich zaměstnanců a celé firmy. Zjednodušíte vašim zaměstnancům práci.                    
  • Snížíte náklady – Automatizací, AI a chytrými technologiemi a strategickými postupy snížíte náklady na rutinní administrativu a manuálně vykonávaných pravidelně se opakujících činností.           
  • Zvýšíte produktivitu a efektivitu. Poroste Díky moderním technologickým nástrojům, automatizace a AI poroste vaše efektivita, zodpovědnost, výkon (produktivita) obchodníků, obchodního týmu, call centra (kontaktního centra.
  • Zvýšíte konkurenceschopnost. Díky umění telefonovat zvýšíte svoji schopnost získávat zákazníky, zvýšíte zisky. Díky efektivním aktivitám budete lokálně i globálně konkurenceschopnější.

 Konzultace je určená pro:

  • podnikatele a freelancery,  start-upy, malé, střední a velké firmy, MLM, síťový marketing
  • obchodníky, sales specialisty, AM, KAM, Business Development, obchodní ředitele a týmy, markeťáky, marketingové ředitele, kontaktní centra, call centra, zákaznický servis, MLM, síťové marketing,  recruitery a hiring managery, CEO, jednatele, managing directory, podnikatele a freelancery, jednotlivce, kteří se chtějí naučit telefonovat

V praxi

10 let

Praxe v oborech B2B obchodu, marketingu, IT

 

10.000+

Telefonních hovorů či on-line schůzek

100ky

Domluvených schůzek, odborných konzultací

Reference Přečtěte si reference - co o mne říkají zaměstnavatelé, obchodní partneři, zákazníci

E-booky STÁHNĚTE SI A PŘEČTĚTE E-BOOKY

Blog Přečtěte si mé blogové články

Monika Součková, konzultant obchodu a marketingu, digitalizace, SW/IT, osobní konzultace

Hledáte konzultanta, který vám pomůže ve vaší firmě a byznysu? Chcete zjistit více? Chcete konzultaci?

Spojte se se mnou! Zavolejte mi. Nebo napište. Co nejdříve se Vám ozvu.

(420) 723 833 733
info@monikasouckova.cz