Jaký je Rak v obchodě? Mistr analýzy a strategie!
Tentokrát přišlo na řadu znamení Raka, ve kterém byl narozen třeba Elon Musk, Richard Branson a Zaha Hadid. O Rakovi se říká, že si potrpí na silné vazby. Jak to má v businessu? V čem jsou jeho silné a slabé stránky? Vše se dozvíte v článku a na závěr vám prozradíme opět tipy pro Raky, příp. jejich šéfy.
Lidé narození v datu 22. 6.–22. 7., tedy ve znamení Raka, jsou klidní a mírumilovní. Nechybí jim empatie, schopnost naslouchat druhým, přizpůsobivost a intuice. To potvrzuje advokátka Petra Čichoňová, „tato charakteristika znamení Raka je pro činnost advokáta velmi přínosná a svým způsobem je vyloženě i základem jeho činnosti, neboť pouze pokud advokát pozorně a pečlivě naslouchá klientovi, je schopen poskytnout řešení situace ke klientově spokojenosti.“
Rak se snaží vybudovat si dobré až skoro přátelské vztahy s klienty. Svůj business bere jako rodinu, velebí ho a opečovává ho. Monika Součková, nezávislá konzultantka v oblasti podpory obchodu a marketingu ICT a konzultantka osobního rozvoje, k tomu říká: „snažím se si se zákazníky vybudovat vztah založený hlavně na důvěře. Jde mi o to, aby se zákazníci při komunikaci se mnou cítili dobře.“ Ne všechny profese umožňují navázat s klienty přátelský vztah. To je příklad Petry, „pokud by advokát podléhal přílišným emocím, mohl by tím ohrozit profesionalitu a kvalitu výkonu advokacie. Na druhou stranu je potřeba zachovat si lidský a citlivý přístup. Myslím, že je nutné, aby si advokát byl vědom této křehké rovnováhy mezi citlivým přístupem a profesionálním odstupem a snažil se ji udržovat,“ dodává Petra.
Více se dočtete na následujícím odkazu zde.
Na Meet UPu Business Animals mne oslovili a požádali, abych přispěla obchodním zvířátkům tentokrát na téma Rak v obchodě. Jsem totiž rak. A tak jsme se s Lenkou Královou sešly na přátelské posezení, společně si skvěle popovídaly a vznikl tento článek.
Děkuji Lence Králové za sprocesování a super popovídání :-).